اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۰۴/ شهید امرالله وکیلى‌تنها: جوانان! مساجد را خالی نگذارید

شهید امرالله وکیلى‌تنها در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ راه تمام شهیدان را ادامه دهید، امام عزیز را تنها نگذارید، مساجد را خالى نگذارید و در دعاهاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید و از کمک به جبهه هاى نبرد غفلت نکنید.

۸۰۴/ شهید امرالله وکیلى‌تنها: جوانان! مساجد را خالی نگذارید

  به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید  امرالله وکیلى‌تنها:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب خونبار اسلامى ایران و سلام به شهیدان صدر اسلام تا کنون.

وصیت‌نامه‌ام را از آنجایى که بر هر فرد مسلمان واجب است مى‌نویسم اکنون که مشغول به نوشتن مى‌شوم با دلى شاد و عشق به شهادت هستم.

پدر و مادر عزیزم اول سلام گرم من سرباز بى‌کفن را بپذیرید. مادر جان سال‌هاى سال براى این فرزندت زحمت کشیدى و با خون و دل بزرگش کردى اما متاسفانه سال‌هاى زیادى که دوران طاغوتیان بر این مملکت حکومت می‌کرد جوان‌هاى ما را از راه منحرف مى‌کردند هزاران بار باید خدا را شکر کنیم که دوران ظلمت به پایان رسید و با وجود امام خمینی جوان‌هاى ما پس از اسلام را شناختند و راهى را که امام در پیش روی ما گذاشته و راهى حسینى است انتخاب کرده‌اند و ما تا آخر ادامه‌دهندگان این راه هستیم؛ از شما نیز خواهانم که راه شهیدان گلگون کفن کربلاى ایران را ادامه دهید.

پدر عزیزم اگر چه شما را هم اذیت نموده‌ام و هیچوقت نتوانستم رضایت شما را به خود جلب کنم پس از شهادتم گریه و زارى نکنید. افتخار کنید که چنین فرزندى را در راه اسلام عزیز از دست داده‌اید من به شما تعلق نداشتم بلکه امانتى بودم از جانب خداوند نزد شما که خداوند در راه خودش امانتش را گرفت.

برادران عزیزم تمنا مى‌کنم پس از شهادتم راه تمام شهیدان را ادامه دهید. امام عزیز را تنها نگذارید. مساجد را خالى نگذارید در دعاهاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید از کمک به جبهه هاى نبرد غفلت نکنید، اگر توانستید  به جبهه هم بیایید و اگر هم در جبهه نبودید در پشت جبهه هم کارهایى هست که مى‌توانىد با انجام آن خدمتى به مملکت خویش کرده باشید و در گذشته هم اگر چه شماها را اذیت کردم امیدوارم که به بزرگى خویش مرا ببخشىد. برادرانم من شما را به عنوان رساننده پیام خود به سوى جامعه معرفى مى‌کنم که فقط بعد از شهادتم ناله نکنید، به جاى ناله کردن پیام من را به گوش مردم برسانید پیامى که محتواى آن دل کندن از دنیاى پوچ و بی‌وفاست و انقلاب درونى جهت رسیدن به لقاالله.

برادران من اى کسانى که نداى پیکر آکنده به خون مرا مى‌شنوید به شما وصیت مى‌کنم واى بر شما اگر که در این شرایط بر سر مال و منال دنیا جنگ و دعوا کنید. به سوى خدا پرواز کنید و آخرت و روز محشر و آتش جهنم را در نظر بگیرید والا پشیمان خواهید شد.

در پایان از تمام فامیل، دوستان و آشنایان خواهانم که حلالم کنید و راه شهیدان را ادامه دهند و دعاى برای امام را هرگز فراموش نکنید.

انتهای پیام/89001/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول